موبایل ، کامپیوتر ، نرم افزار ، آندروید
بهترین های اینترنت را از ما بخواهید

نام کتاب :  ساخت بازی های دو بعدی ساده و حرفه ای

نویسنده :  احسان مرادی

ناشر جوجیکا

زبان کتاب :فارسی

تعداد صفحه :  ۱۷

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۵۵۰  Kb

توضیحات :   من با این آموزش قصد دارم بگم که برای ساخت یک بازی زیبا حتمآ لازم نیست که یک برنامه نویس یا یک متخصص باشید بلکه باید یک خلق خوبب باشید اگر مایل باشید من یک تو ضیح بدم و بعد بریم سر اصل موضوع . در این جا ما می خواهیم یک بازی بسازیم که در آن شخسیت مورد نظر به جلو برود به عقب حرکت کند با فشار دادن بال پرش کند و وقتی به شیع مورد نظر بر خورد کرد بمیرد و از همه مهم تر این که مرحله رد کند و به مرحله بعدی برسد



شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 15:53 ::  نويسنده : امیر

 

directx

 

نام کتاب :  آشنایی با دایرکت ایکس  DirectX

نویسنده : شهباز یعقوبی

ناشر : جوجیکا

زبان کتاب:  پارسی          

تعداد صفحه :  16

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  564  Kb

توضیحات :  دایرکت ایکس ( به انگلیسی: DirectX ) مجموعه‌ای از رابط‌های برنامه‌نویسی نرم‌افزار (API) است که کارهایی مربوط به محیط‌های چندرسانه‌ای در سکوهای مایکروسافت بر عهده دارد.
از کاربردهای خاص آن برنامه‌نویسی بازی‌های رایانه‌ای، ویدئوهای سه‌بعدی است. جدیدترین نسخه آن دایرکت ایکس ۱۱ نام دارد. در این کتاب به صورت مختصر و تخصصی با نحوه کار دایرکت ایکس آشنا میشوید.



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 15:49 ::  نويسنده : امیر

 

مقدمه ای بر opengl

 

نام کتاب :  مقدمه ای بر OpenGL در C++

نویسنده : بهرام بهرام بیگی

ناشر :www.gogika.loxblog.com

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  30

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :   566  Kb

توضیحات :  گرافیک کامپیوتری همواره از جمله جذابترین جنبه های کامپیوترها بوده است. بازیها، برنامه های طراحی گرافیکی دو بعدی و سه بعدی و شبیه سازیها همگی به نوعی از قابلیتهای گرافیکی یک کامپیوتر بهره میبرند. مهمترین نکته در این زمینه، برقراری تعادلی منطقی بین کیفیت تصاویر نمایش داده شده بر روی صحنه و سرعت اجرای برنامه میباشد. یکی از راه هایی که در دو دهه اخیر همواره برای افزایش سرعت مورد استفاده قرار گرفته است، حذف موانع غیرضروری بوده است. در این راه، سعی شده است تا ارتباط برنامه نویس به ساده ترین صورت با سخت افزار گرافیکی برقرار شود.



ادامه مطلب ...


شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, :: 15:49 ::  نويسنده : امیر

 

مقدمه ای بر opengl

 

نام کتاب :  مقدمه ای بر OpenGL در C++

نویسنده : بهرام بهرام بیگی

ناشر :www.gogika.loxblog.com

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  30

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :   566  Kb

توضیحات :  گرافیک کامپیوتری همواره از جمله جذابترین جنبه های کامپیوترها بوده است. بازیها، برنامه های طراحی گرافیکی دو بعدی و سه بعدی و شبیه سازیها همگی به نوعی از قابلیتهای گرافیکی یک کامپیوتر بهره میبرند. مهمترین نکته در این زمینه، برقراری تعادلی منطقی بین کیفیت تصاویر نمایش داده شده بر روی صحنه و سرعت اجرای برنامه میباشد. یکی از راه هایی که در دو دهه اخیر همواره برای افزایش سرعت مورد استفاده قرار گرفته است، حذف موانع غیرضروری بوده است. در این راه، سعی شده است تا ارتباط برنامه نویس به ساده ترین صورت با سخت افزار گرافیکی برقرار شود.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب